מסחר עצמאי והמרד באימפריה

יתכן שהייתי יותר מידי במסיבות חנוכה השנה וזה התחיל לחלחל לכתיבה שלי. מאמר זה נכתב ברוח חג החנוכה. עם ישראל עם מוכשר ופיקח אך קטן, ממש טיפה בים לעומת אימפריית יוון. ולמרות זאת המכבים הצליחו לגבור על מכונת המלחמה היוונית. במשל זה, הנמשלים הם הסוחר העצמאי שרוצה לנסות מסחר עצמאי, וזאת מול האימפריה הענקית שנקראת "הבנקים"

מסחר עצמאי יחסוך לסוחר כסף רב וזמן לא מועט. עם זאת, רוב עם ישראל משתדל לא להתאמץ יותר מידי ופשוט קונה ומוכר מניות דרך הבנק. לסחור דרך הבנק, לעומת מסחר עצמאי, הוא יקר ובזבזני. למען האמת, מסחר דרך הבנק היא הצורה הכי יקרה ולא חכמה שיש בעולם המסחר.

הבנק, לעומת מסחר עצמאי, לא נותן לך שום יתרון על פני זירות מסחר אחרות. ולמרות זאת הוא מרשה לעצמו לשחוט אותנו בעמלות רבות ויקרות. הבנק משרה על הסוחר העצמאי מין הילה שקרית של ביטחון. הבנק הוא אכן מוסד ותיק עם מבנים חזקים אך אין לו יתרון בעולם המסחר.

פקיד הבנק לרבות "יועץ ההשקעות" של הבנק מונחה להמליץ ללקוחות לבצע פעולות בצורה שתטיב דווקא עם הבנק. לבנק לא אכפת אם תרוויח או תפסיד, כי במילא אין לאיש שליטה על כך. לבנק אכפת רק מדבר אחד- שתבצע את כל המחסר שלך דרכו. מסחר עצמאי אמיתי הוא האויב של הבנק.

סוחר עצמאי המבצע מסחר עצמאי אמיתי לא רק יחסוך לעצמו זמן ועמלות רבות, הוא גם יעזור להפיל את המונופול של קרטל הבנקים. כביכול, יש בארץ כמה בנקים שאמורים, לפחות תאורתית להתחרות ביניהם. בפועל יש ביניהם תיאום עמלות כמעט מלא. אם אתה סוחר באופן עצמאי אין טעם לעבור מבנק לבנק.

הפתרון הכי טוב הוא פשוט לעבור לזירת מסחר אונליין. חברת UsgCapital היא דוגמא טובה לחברת מסחר בינלאומית וותיקה ואמינה המאפשרת מסחר עצמאי אמיתי. שם לא תצטרכו לשלם דמי טיפול או דמי שמירה או עמלות נוספות שהורגלתם לשלם אותם בבנק.

בנוסף לעמלות שהתבטלו כליל בעולם המסחר אונליין, מסחר עצמאי בזירת מסחר אונליין נהנה מעמלות מופחתות במגוון פעולות כגון בעמלת מכירה וקנייה.

לסיכום: ברוח חג החנוכה ובהשארת המרד הגדול באימפריה הענקית, הגיע הזמן שגם אנחנו נעשה צעד בכיוון ונמרוד בשליטת הבנקים על חיינו. מסחר עצמאי אמיתי הוא הצעד הראשון.

כתיבת תגובה