למה לבחור ב USG Capital?

חברת USG Capital היינה חברה וותיקה בתחום המסחר האלקטרוני. במהלך השנים החברה ידעה להתאים את עצמה לדרישות הלקוחות. בניגוד לחברות אחרות בתחום, שרובן נעלמו עם הזמן, חברת USG Capital מוכנה להתגמש ולהתאים את עצמה לדרישות הלקוחות כדי להעניק להם חוויית משתמש מושלמת.

חברת USG Capital יודעת לשלב בין הדברים הטובים של השיטות המסורתיות לבין היתרונות של העידן החדש. בצורה הזו החברה יכולה לפנות גם לקהלים של משקיעים ותיקים שרגילים לעשות את הדברים בשיטות שהתרגלו אליהם, ולפנות גם לדור הצעיר של המשקיעים.

אתר UsgCapital משרת אלפי משקיעים 24/7 אבל בעידן החדש גם זה לא מספיק. הדור החדש של המשקיעים כבר לא מוכן להסתפק בזה ודורש גישה לא רק בכל זמן, אלא גם מכל מקום ומכל מכשיר. חברת USG Capital יודעת לענות גם על זה.

הפלטפורמה של UsgCapital זמינה גם למכשירי אפל וגם למכשיר אנדרואיד. מכשירי אפל כוללים את מחשבי המק, המחשבים הניידים של אפל, אייפדים וכמובן האייפונים לסוגיהם.

מכשירי האנדרואיד כוללים כל מחשב, טאבלט או מכשיר סלולרי עם מערכת הפעלה של אנדרואיד. במילים אחרות: הלקוח יכול להתחבר לUSG Capital מכל מקום, בכל עת, מכל מכשיר. האפליקציות באייטונס ובגוגל-פליי הינם חינמיות.

יש לך אייפון? מצוין! כנס עכשיו לאייטונס (חנות האפליקציות של אפל) והורד את אפליקציית USG Capital Mobile Trader ותוכל להיות מעודכן 24/7 במחרי המט"ח, המניות, הסחורות, המדדים ועוד. מכשירי אייפון בד"כ באים עם אפליקציית המניות המובנת של חברת יאהו. מדובר באפליקציה די מוגבלת ולא מספקת. אפליקציית USG Capital Mobile Trader היא בחינם וראוי שתהיה בכל מכשיר של כל משקיע.

יש לך מכשיר גלקסי? מושלם! אפליקציית USG Capital Mobile Trader זמינה גם בגוגל-פליי (חנות האפליקציות של גוגל). כנס עכשיו לגוגל-פליי והורד את האפליקציה ללא תשלום.

האפליקציות של USG Capital משמשות לניהול חשבון הלקוח שלכם. כל פעולה שאתם יכולים לעשות במחשב השולחני או במחשב הנייד, אפשר לבצע אותה גם דרך האפליקציה במכשיר הסלולר. חלק מהלקוחות לעיתים מעדיפים את הממשק הסלולרי על פני הממשק השולחני.

חברת USG Capital תעשה הכל כדי לספק לכם חוויית משתמש טובה, מקצועית ונוחה. אבל זה לא נגמר כאן, החברה גם תתרום לכם מניסיונה ומניסיונם של צוות האנליסטים של החברה. שירות התמיכה זמין 6 ימים בשבוע והוא זמין מרגע שנרשמתם לאתר ופתחתם חשבון

לסיכום: חברת USG Capital תספק לכם את כל הכלים הטכניים כדי שתוכלו לסחור בלי הרבה כאב ראש. ובנוסף לכך אתם תמיד מוזמנים לפנות לחברה כדי לקבל הדרכה וייעוץ.

כתיבת תגובה